05-10-2013

Good morgon mina underbara läsare. Jag klagar över att jag är super trött och att jag somnar på soffan och undrade vad som var för fel på mig! Nu vet jag det!!!
Jag kunde inte somna i tid igår jag var vaken till kl 04;00 och sen vaknade jag kl08;00 och kände mig helt utvilat som om jag hade sovit 8-10 timmar. Jag tror att jag samlar så många dagar som helst på mig utan att ha vilat ordentligt som man ska och sen så säger kroppen ifrån sig. Då kommer det veckan eller veckorna med att jag nästan går och sover. 
Misteriet löst!
Nu till trevligare saker! 
Jag är på väg till Stockholm men jag hade jätte trevligt med Stella och jag fick pussa och krama henne lite extra. 
Jag ska försöka att ta en pas idag så att jag kan koppla av i min hjärna. Yoga fungerar för mig, vad är det som fungerar för dig?
Jag ska försöka att titta fram för att jag är lite yr just nu.

Puss och ha en fantastisk lördag alla fantastiska läsare!




Gamla bilder med Stella


Så söt hon är!!!



❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0