Yes!

Godmorgon alla underbara läsare. Jag såg nu att mina sista två inlägg har försvunnit någonstans. Jag vet inte varför det gör så. En sak måste jag bara säga att nu läget är mycket bättre än som det var förr! Jag hade fina inlägg men nu är de borta och jag orkar  verkligen inte att återskapa det jag skrev. Jag kan vissa er lite bilder från Dubai  och skriva lite undertext. Jag är på väg igen så jag har inte så mycket tid   Det  är just därför jag ska vara lite kort. 


Restourangen vi åt på!!! Super gott var det!


Tabuli


Humus!!!


Brödet


Citron med minsta och vattenmelon!!! Godaste Ever!!!


Jag och Laura❤️


Grillad Halumi med tomater!


Och var tvungen att ta bilen till hotellet 😜


Söta vi är:-)





Dag tid


Natt tid


Hej då fantastiska Dubai!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0