Äntligen



Säg hej till landet som jag älskar livet i!
Så underbart att vara här nu. Vi pendlade länge mellan att fara och inte fara. Vi bestämde oss att spendera Valborg i Sverige men kl24:00 så ändrade vi oss. Kl 04:00 vaknade jag, duschade och väckte Stella, packade sista och vi drug till Luleå. Efter det så funderade vi och vi kom på att vi har tagit det bästa beslutet och lyckliga fortsatt vi mot våra måll! 

Nu är vi här och är lite trötta men lite ouzo satte värmen i mig och jag spred det vidare. Jag älskar att bli omhändertagen och just nu behöver jag det eftersom jag är furtfarande halv handikappad. Imorgon är det stor firande här så det blir jätte trevligt. 
Skål och ha en fortsatt  trevligt Valborg alla underbara läsare. Jag och min älskling har det jätte bra❤️


Mmmmmmmmmmmm








Älskar hur mat bara lämnar en bricka med nygrillat bröd med olja och origano❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0