Chock!

Halloi alla underbara läsare. Igår var det en mindre alergisk chock men idag var mina ögon helt stängda. Jag vet inte vad mina kollegor skulle säga nu när de få se mig om jag skulle ens få jobba idag så där! Jag sminkade mig så mycket det gick men det syns jätte mycket. Jag vet inte varför jag reagerar så här och mot vad!!! Jag ska försöka att ta en bild men jag är ASS full!!! 
Nu är jag på väg till jobbet så för vi se om de tillåter mig att få jobba så här. 

Idag ska jag åka iväg och se på en lägenhet. Det är just på sådant plats som jag vill och behöver. Om jag skulle bo där så skulle jag ta bort tunnelbanans kort! Ska se om kvinnan har den lägenheten som hon pratade om. 

Nu ska jag önska er en fantastisk fortsatt dag och vi hörs kanske lite senare idag. 





Har ni sett min Office !!! Den har den bästa view!! Hur ska man inte älska sin jobb! Alperna ser fantastiska ovanifrån. 


Frukost nummer 4 i rad! 


Frukost nummer 5i rad!


Sminkat av proffs!



Jag idag, kan ni se??? Detta är redan 1timme efter att jag har sminkat, tagit ögondroppar och lagt kallt på de! 
Jag ser nästan normalt faktiskt här!!!

 Påsen under ögat och drn tjocka lagret ovanpå gör det svårt att titta på sidan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0