Hos mammis

Halloi alla fantastiska läsare. Snart är det Påsk och jag är så ledsen att jag kan inte vara hemma med mammis och laga påskfavoriterna så att vi kan sen samlas och njuta av middagarna!!! Ja ni läste rätt: middagarna. Vi brukar äta mat många dagar där. 
Jag kan inte vänta för att skriva att just nu i den skrivande stunder så sitter vi i den nya utbyggnaden hos mamma. Vi åt både igår och idag och det känns fantastisk fast vid slutet blev jag tårögd. Jag kommer inte att närvara hos mamma för påsk och jag kommer att jobba som vanligt. 
Vad ska ni göra för påsk? 
Jag ska sova hemma ikväll och imorgon tidigt ska jag till S för att jobba på lördag. Saknar ord för att berätta hur ledsen jag är över att jag måste åka på fredag morgon!!!!


Här kommer lite bilder:


















Hos mammis 

På bilderna uppe så var jag tvungen igen att ta selfie för att kunna vissa vad jag ser eller vad jag njuter till!
Jag är alltid själv om ni har förstod det!!!



Kvällen blev det GG!!!

Tro mig, jag älskar det och mitt liv kommer aldrig att vara sig likt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0