Mot solen

Godmorgon alla fantastiska läsare och Glad Påsk! Hur mår ni, vad gör ni en morgon som detta? 
Jag är på väg mot solen och jag saknar min familj. Jag önskar jag var där och färgade äggen med mamma och barnen samt lagat mat med mammis. Detta är första Påsk på 16 år som jag är inte med min familj. Jag behövde Lomma jätte tidigt igår och lämna de på en lång fredag! Alla var borta från Stockholm och stan var tumt. Jag var då inte helt ensam för att det var flera vilsna själar som hade dragit på gatorna. 
Nu ska jag önska er en fantastisk Påsk, hoppas ni för äta många ägg och massor med fisk med era älskade familjer. 
Jag ska jobba idag och imorgon och några till dagar. Jag älskar er alla där hemma, saknar er❤️



 
Förre jag åkte iväg från mammis!


Dansig med Michelle ❤️



Så söta vi er!!!



Litet men gott!


Den kunde ens komma i närheten av mammas mat men det fick dugga.

Det var min påsk firande för iår!
Nu mot solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0