Varför?

Hahaha jag såg nu att min förra inlägg hade bara försvunnit. Varför bara sä? 
Det skulle ju vara sämla. A-ja nu vet ni så jag ska inte gnälla mera. 
Hur mår ni mina underbara läsare?
Jag mår bra och är på väg till jobbet. Det är kallt idag och jag känner mig frusen. Vet ni vart jag ska idag? Till Grekland! Bara snabbt fram och tillbaka sen ska jag kramas och pussas med mina älsklingar hemma. På Hötorgets hall hittade jag Grekisk och Bulgatisk mat som jag älskar och så köpte jag det som frukost och lunch. Det kommer att vara bra mat på jobbet. Eftersom jag har börjat jätte tidigt alla dagar idag känns det att jag är sent för någonstans för att alla är vakna och igång. 

Vet ni vad jag förstår inte: hur kan tjejer ha träningsskor med finna outfits. Man ska våga men inte vara osmakligt! 
Bara nå jag reagerar på!

Hur som helst vill jag nu önska er en fantastisk dag❤️



Mat hos min älskade mammis föra veckan. 
Hur går det var? Fantastisk!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0