Lördag

Hej alla fantastiska läsare!

Hur mår ni, vad gör ni en soligt dag som detta?

Jag är på väg hem och ska njuta av Stella och solen. Idag ska jag sola och försöka att bara vara. Orkar inte städa och pyssla hemma. Nu ska det vilas. 
Jag har det mest fantastiska jobbet i världen med de mest fantastiska och underbaraste kollegor som man kan få så de gör mina dagar till ett familje och ett hem och jag kan inte tacka tillräckligt och visa min tacksamhet till alla de för att mina arbetsdagar känns som semester. Den ända som man blir trött av är då man har kort natt och som jag har för problem att inte kunna somna. 
Nu ska jag pratat lite med mina fantastiska kollegor och ta en kaffe med de. 

Ha en underbart dag mina läsare och jag önskar er en varmt och kärleksfull lördag. Ta hand om er!















 


Titta så roliga bilder!!!


Hahahaha


Hahahaha 



En på tussen!!!!!


En till..... och sen så 


Går åt fel håll igen!!!



Hahahaha men Nicole siter kvar. Så söt😃



Nu lite finna bilder!









 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0