Men Ååååå!!!

Har mina älskade läsare vaknat ???
Halloi hoppas att alla mår bra! Jag vaknade kl 02:30 idag och tro mig det var ingen lätt mach!!! Jag skulle gå tillbaka till sängen nu och sova lite till men jag måste till jobbet. Det är det man säger att det bästa med jobbet är att älska det annars är det tufft och ingen kull att göra det man gör. Jag älskar mitt jobb och det gör det jätte lätt att gå upp kl 02:00 even om det skulle vara en fredag eller lördag. Älskar alla mina kollegor och längtar varje dag tillbaka så att jag kan få lite till ut av det underbara atmosfären. 

Hoppas att alla ni där ute kan hitta det jag har och njuta ut av era arbetsdagar lika mycket som jag gör. Nu ska jag kliva av tåget så jag vill önska er en fantastisk fredag och ta hand om er!!! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0