Sista då!

Al good thinks come to an and!
 
Tyvärr så gör det också!

Ja då, min fantastiska Oslo slingan är vid sin slut sårligt nogg. Jag trivdes så otroligt mycket här i min otroligt mysiga rummet, fantastiska kollegor, mat, flygningar och allt! Det trode jag aldrig förr att jag skulle säga! 
Säg aldrig aldrig! 

Samtidigt som jag har njutit här så har jag lyxat mig med lite ansikts masker och att låta balsamet i håret värka länge som en slags hårmask! 
Det finns svensk teve så jag har tittat på 4an och sätt alla matlagnings program. Det älskar jag att titta på faktisk. 
Imorgon som final så blir det jätte tidigt och jag vill vara så pigg och fresh som möjligt så jag är redan i sängen och ska sova! 
Vi hörs imorgon hör ni! Sov så gott alla underbara människor❤️


Starbucks var obligatorisk här i Oslo! Biligaste trippel/dubbelt espresso EVER!
Tjejerna kommer ihåg mig så det blev extra trevligt. Nu blev det extra biligy med våran rabbat men även med det på Arlanda så kommer vi inte ens i närheten av priset på Gardemoen! 

Och imorgon kan jag laga min eget mat igen. Mat som detta som jag lagade föra veckan hemma ger mig hem/kökslängtan 


Hahaha försöker tänka att jag är bestraffat så därför jag är i sängen!! Det gör det lättare att somna kl 18:00!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0