Dinner!

Halloi!! 
Först vill jag tacka er mina söta, underbara läsare att ni er med mig och tappar inte tålamodet då jag tar lååånga pauser från bloggandet. Ni er så fantastiska och jag vill bara utrycka min tacksamhet till er❤️
 Jag siter framför teven och äter middag! Helt själv och välllbelåten!!!
Jag var och fixade naglarna ringde många samtal fixade små saker och var helt för mig själv. Jag faktiskt behöver deb tiden för mig. Det är inte lätt att träffa 1500-2000 människor varje dag och inte vilja att vara själv ibland. 
Jag mår bra! Och blir bättre!! 
Var på affären handlade lite mat och just åt den fantastiska middagen( made by Katia!)
Så kusligt!!
Hur som helst så ska jag nu ta och packa in mig i sängen för att jag ska upp kl03:30:(
Inget roligt tid inte !
Hoppas ni har en fantastisk fortsatt trevligt onsdag kväll. Vi hörs imorgon!

Här kommer lite bilder på lunchen och middagen!


Middag!!!

Och nu: lunch!


Efter lunchen blev jag hungrig inom 2timmar och mindre!!! Kom på att tänka på nåt Janni hade berättat för mig så kände jag mig som han!!! Blev sugen och avundsjuk på folket som satt där men maten var inte riktigt mättande!


Ingen smink :(



Selfie men tyvärr så har jag ingen som kan ta bilder på mig!!!

Sov så gott mina älsklingar där ute❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0