Okej då?!!

Alltså jag tog en lååååång paus från skrivandet och nu är jag tillbaka. Jag kan säga att många saker har händ i min privata liv så inte allt kommer att hamna på bloggen. Det kan man väll räkna med eller hur!!!
Jag måste bara säga att min hjärta gråter över att min favorit bloggerska har avslutat sin relation med pojkvännen. Jag trodde att de skulle hålla för alltid och nu när de är isär så har jag jätte svårt att lita på att någonting kan vara för alltid. Det trodde jag inte heler i sådant bemärkelse men att en sådant par som passade upp till 100% med varandra har gjort slut vad kan man förvänta sig efter det!
Jag hade aldrig sett någon som passar bättre med varandra på allt än de två!! 
Det finns faktisk en liten tendens där att min egen dotter har hittat sin mach men det är lite för tidigt att uttala sig om det. Jag måste ha lite mera pratstunder med de två kärleksduvor. 
Just nu siter jag på min favorit Joe & the juice och tar min obligatoriska ginger shot!!! Jag har standby med tror inte att jag ska bli utkallad idag inte. Jag har 1,20 min kvar. 
Jag känner mig fortfarande litet förskyld så jag vill avvakta min träning så jag ska bara villa idag och tanka med krafter för imorgon för att jag börjar jobba kl05:40!!! Sen förhoppningsvis blir det hem. 
Jag var till Teneriffe och hade fantastisk tid fast det var alldeles för kort. 
Här kommer det lite bilder från där:


Sängen!!!! Fantastisk 



Försöker ta bild!!


Hahaha mifo bild!!!



Redo för bassängen!!! Det är sportbehå när man har glömd bikini!!!

Balkong utsikten 








På väg till middag 


Hotellet 









Padron!!! 


Mmmm


On the way!!



See you soon



Nice!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0