Olympiska spelet!

Hej alla fantastiska läsare! 
Jag mår bra och är i sängen i skrivandet stunden! 
Jag ska sova och tro mig jag är trött. Jag var och tränade rumpa^^
Jag kommer att få känna det imorgon och då kommer jag att älska min ont!
Kan det verkligen bli så! 
Hur som helst har jag tittat på invigningen av olympiska spelet och jag tycker att fyrverkerierna var mera än fantastiska! De var det bästa jag set! Jag har inte så mycket att säga ikväll för att det var inte så mycket som händ. Igår var jag hemma och jag njut av min hella hjärtat. Jag åt gott var och pussade älsklingen och fick krama henne lite samt att sova med henne. Idag tränade jag i Götet samt bastade jag och åt mina rester från igår så jag kan absolut inte klaga. Göteborg bjuder som vanligt med regn och massor med turbulens !!
Här kommer det lite bilder:


Min favo plats på Arlanda!
Åt frukost där




Det är fint här^^


Då var det lite olympisk inspirerad!!!



Hur många selfie kan jag ta??? ^^


Klart för idag


Sov så gott alla fantastiska läsare❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0