Regn!

Helloi!!
Hur mår mina älskade läsare?
Jag mår bra, har tränat har villat, har ätit gott, har haft det lugn och bra runt mig med trevliga och inte krävande människor. Träffade lite trevliga människor på träningen och der är lätt att umgås med såna människor att hela dagen bara blir lätt och fantastisk! 
Tittar på Olympiska tjejer och män och lyssnar på regnet! 
Visste ni att jag älskar regn kanske lika som jag älskar snö! Att vara någonstans mysigt ligga och somna till regnets sound är min ultimata lyx! 
Detta kombinerat idag med myset i hotellet var det ultimata för mig. Efter det fantastiska upplevelsen ska jag ta och lägga mig under täcket och lysna på regnet tills jag somnar söt i fantasyvärlden som omfamnar mig öm och kärleksfull. Nu ska jag önska er en fantastisk fortsatt lördag kväll och jag har en träff med Jon Blund under regnet!

Sov så gott och här kommer det lite bilder❤️



Jag fick lite lyx kaffe på jobbet!!!

Det är korrekt: espresso!


Vackert!!!






Mysigaste  hotellet ❤️


^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0