So beautiful morning, it's snowing so beautiful ❤️

Det snöar så vakert att det är svårt att sova!
Godmorgon alla fantastiska läsare. Jag har sovit väldigt lite men när jag gick upp så blev det sen svårt att somna om för att det var så vakert ute. Hemma är det varm och jag har ätit frukost och satt med min Espresso och njut av utsikten. Har prattat i två timmar i telefon och nu ska jag fixa mig och ska ut i stan. Måste hälsa Piteborna och träffa en kompis. Honom har man totalt glömd och nu ska jag ta min tid för att besöka denna människa! 
Har planerat att baka en länge glömd kaka men idag vill jag återskapa det! 




Mums!

Lite intelligenta ord som är så sana men man lyssnar inte på de. Faktiskt så har jag lyssnat på de sen förra våren och har försökt att ändra mig efter just deb texten. Jag vill och försöker verkligen men det tar tid. Jag ska bli det jag vill och bo där jag vill och exakt som jag vill med exakt den jag vill. Det är lång process men det är redan igång sen förra året. Jag vill helst inte prata om det så jag kan säga bara det att jag hade en fantastisk snart grabb att prata med och jag fick råd på hur jag kan förverkliga min plan mycket snabare än vad jag har ens haft möjligheten att drömma om. Så igår och idag har jag kollat up de möjligheterna och insett att det är som han har sagd så nu är det bara att sätta igång. 

Start från idag! Puss, puss alla underbara läsare<3


Vill leva!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0