Thai ^^

Halloi där!
Vad har ni gjört idag? Jag var ute på stan, spenderade pengar på saker man kaske behöver^^
Hade jätte trevligt sällskap och åt massor med söta saker. Vi skulle ficka på stan men vi klarade inte att åka in på en ficka ställe så vi satt på en bänk och åt, hahahaha det var roligt och romantisk. Idag ska jag äta hos mamma! Älskar hennes mat och idag blir det en favorit. 
Igår lyxade vi med Stella med Thai och åt banan med glass och sen så hade vi mysigt filmkväll. Vi hade det otroligt trevligt. Idag blir det repetition^^med massor med glass, choklad och vi har redan vald filmen. 

Nu ska jag äta. Ha det gött än så länge<3


Jag glömde att berätta att min otroligt söta kollega köpte specialt nytt kafé maskin för att han visste att jag älskar espresso så han lyxade dagen. Det var redan  lyx allt det vi pratade om men med just det sattes Körsbären på toppen!

Maskinen ^^

Kaffet( nya sorten: Italiens)

Och nya koppar, så söt



Juste!!! (Texten övan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0