Fly my soul, fly faraway from here!

Just nu sitter på flyget till jobbet och mår helt okej. Jag är inte så tröt som jag trodde jag skulle. Jag sov hemma och even om det var bara några timmar mår man super bra och utvilat. Det kan bero på att jag sov just hemma. Rent, fixat, tända värmeljus samt öppetspisen igång. Satt och njut framför teven och lysnade på elden sen somnade jag i min renbäddade sängen med Stella bredvid. Ja hur ska man säga, jag har hemlängta och Stella längta. Jag har en jätte trevligt schema som jag ska försöka att njuta av. Nu börjar det gå nästan som det måste så jag få inte klaga. När vi landar ska jag äta frukost på Joe & the Juice! Älskar ginger shotsen och deras mackor. Jag ska sen vila min lilla arsle på Hilton och den här gången ska jag försöka att lägga mig i badkaret och njuta av min vistelse på Hilton till 100! 
Ja, jag har tagit rengörings medel och svamp som jag ska rengöra badkaret med!! 
Gör ni så eller litar ni på städet ?


Himmelska sängen på Hilton








Min älskade dotter som snappar med mig ^ ^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0