Hemma

Yes äntligen!!! Det är så dåligt med flyg till Luleå att det är skandalös! Hela dagen är borta och jag har inte tid att vara med Stella!!! Dags att lätta annat jobb. Jag vill vara nära min älskling nu när jag kan sen när hon tar sin pick och pack och flytar från mig kan jag absolut inte vara nära henne hur mycket än jag vill. Jag kommet att vara gammalt tant som kommer alltid att be om att få sällskap och då kommer mina dagar att vara jätte ensamma om inte jag hälsar hella tiden hos mamma! 
Jag är lyckligt lottad att jag har min älskade mamma och att vi blir bara bättre och bättre med varandra. 
Jag ska göra det jag sa i förra inlägget. Titta på teve med Stella ( om hon inte har för mycket att plugga) elda, och myssa. Väntar på hämtning men ute är det -28 grader så jag kommer att frissa arslet av mig!!!! Hemma, hemma!!! 
Och kan inte jag vara redan framför elden och Stella i min hamn!


Jul bilder!






Jag sjunger, tror jag! ^^






^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0