Halloi!

Hur mår mina älskade läsare?
Jag mår bra och som vanligt sitter jag och väntar på tunnelbanan hem. Det tar 1,5timme att ta mig hem!! Lång och otrevligt med alla dessa fulla och skrämande främlingar. 

Viva la France! Yes jag kommer från Paris! Lång dag men jätte trevligt. Jag har inte så mycket ner att säga än att det gör ont att gå till jobbet när ute är 29 grader. Alla ligger och solar då jag passerar de med min tjocka uniform på! 

Hahaha! Jag hoppas att imorgon få jag vakna så att jag kan träna. 


Jag då jag blev hämtat från LAX


Min älskade bil!!! Jag ska säga att med den djuret körde jag 180 på The Strip!
One and only time! I promis!!!


Starta dagen med Bloody Mary!

Och bästa tonfisk burgare!













Och en till sånt ja!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0