I'm back!

Hej alla fantastiska läsare! 
Hoppas alla mår bra och att ni har det underbar dessa fantastiska varma dagarna. 
Jag är tillbaka på jobbet och allt är i sin ordning så jag tänkte att min blogg paus  var klart. Förlåt för min frånvaro men jag behövde ta en stort paus för att göra annat än det jag brukar göra då jag jobbar. 
Min semester var så fantastisk att jag lever fortfarande på det. Jag träffade så många kompisar och nya intressanta människor att jag kan fortfarande inte tro att det kan hända mig och att det har redan hänt mig. 
Jag ska börja så småningom berätta allt men inte just idag. Nu ska jag låta bilderna pratat för sig själva. Sov så gott och ha en fantastisk början på onsdagen.



Me and Terry


Lovely tequila!



Jag åt nästan bara sushi och Pho


Det är det bästa av vietnamesiska köket!! Älskar PHO!!!!


Min favorit avokado tåg!

Something wrong 69!!


My precious sprinkles cupcake!!


Det är det mest fantastiska vinet jag druckit!  170 dollar!!!

Och då åt jag just denna passande till vinet mat. Älskar USA❤️


Jag var så vakert denna kväll men glömde ta bilder på mig så jag hade bara den mörka bilden tyvärr. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0