Träna!

Äntligen ska jag säga!! 

God morgon alla underbara läsare! 
Ja, jag ska och träna!!! Jag hade inte möjlighet för att träna men idag så kommer jag att starta min hälsosamt liv. Jag har faktiskt insätt hur viktigt det är att prioritera min sömn före träningen och har följare mitt instinkt. 

Idag var det okej för att efter träningen ska jag tillbaka och sova. Jag ska städa lite, tvätta arbetskläder och sova.

Jag vet garanterat att jag kommer att titta in här lite senare så tills dess kan ni njuta av mina fina bilder. 




Nu är det det bästa mexikan maten:
Shrimp burritos!!! 


Det bästa jag någonsin ätit⬆️
Jag älskar mexikan food!




Man kan se att det är början av semestern!!! Jag är vit som gardinen bakom mig!!!


På väg från LA så var jag och laddade för vägen till Vegas med 12 ut av de här underbara sprinkles cupcake❤️❤️❤️










                        


Detta underbara 6vånings hus tillhörde Chad!!!! (Nyckelback, han hyrde det! Man fick lite mäklar syn och uppgifter förstås!!! Vi känner varandra och då blev det ett litet kramkallas!!! 



Boten våningen!!!! OMG!!!



Dena hus vann mitt respekt mot Hollywoods standarden!!! Det fanns många andra men detta vann mitt hjärta!!!


Jag i mr: C-badrum! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0