Yey

Nu har jag både hämtat och lämnat barnen! 
God dag mina underbara läsare. Det blev sent igår. Tills jag hämtade barnen och åkte tillbaka och sen sov vi bara 2 timmar om ens det och åkte vi tillbaka på Arlanda. Nu är de här och de redan ångrat sig att de kom för tidigt. Det var molnigt och gråt så jag förstår de. Jag försökte sova men vi har en liten gäst som bara gråter och vill ha uppmärksamhet där hemma. 
Jag är på väg att träna så att jag kan bli riktigt tröt och somna väldigt tidigt ikväll. Har lagat mat så jag har för flera dagar nu. Längtar redan att åka tillbaka och äta mat och sova sen. 


Pool time!!!



Jätte gott fisk!!!


Har paparazzi!!!


Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0