Los Angeles!

Hello my wonderful friends!
Hur mår ni?
Jag mår bra och just nu ska jag ner på stranden för att visa mina bläcka kropp! Igår hade jag fantastiska vänner som uppgraderade mig och jag reste med still. Första clasen till Los Angeles med massor av vin, film, sov plats och otroligt fantastiska kollegor. Jag hade en 91 årig kvinna som hålde mig sällskap för 10,5 timmar. Hon var så söt och kunde spela schack! Däremot elektroniken gick lite seg. 
Just nu ska jag hoppa ut i värmen och ta mig ner till stranden. Jag började min lilla semester med still och Bloody Mary så nu ska jag ta en frukost med tequila! 
Van annars då man är i LA!!! 
Har super dåligt internet så jag lämnar telefonen här så att det kan ladas. Fri wi-fi här: funkar inte för att ringa Viber eller göra nåt levande men att titta på internet fungerar så där!



First class!









Bloody Mary time!!!




Inte mitt middag men nästan!

Här kommer mitt Fresh Halibut sandwich😍⬇️



Och min förrätt!


Love USA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0