Det är våffeldagen idag och Nixans Födelsedag

Goddagens alla underbara människor!
Hur mår ni idag?

Just nu sitter jag på flyget till jobbet och ska snart landa. Idag är det våffeldagen och jag kan inte äta det för att jag jobbar bara. Min älskade Nicole filer år idag och då blir hon hela 17år gammal!!! Som att det var igår de föddes och var små och gulliga små barn. Nu är de 17 år!!! Var tar tiden vägen?
Jag ska åka hem imorgon och då hoppas jag att det ska finnas tårta kvar!!!
Hur som helst så ska jag nu stanna på favorit kaffet och ta min macka och juice för att göra dagen bra. Jag är så lyckligt att alla mår bra och att jag kan vara glad genom dagen utan att oroa mig får nåt. Då njuter jag av dagen och tycker att det finns ingenting bättre än så här! 
Ta en macka, juice och kaffe kan vara bästa starten för dagen❤️ då kan man jobba i lung och ro och brottas med allt i världen. 

Nu ska vi landa så jag vill bara gratta min hjärt söta Nicole och önska henne allt det bästa av livet❤️

Vi hörs senare 


Vackert från the Office 








Så gott att Stockholms fisk är att rekommenderas !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0