Godmorgon alla underbara ❤️❤️❤️

Idag har vi alla eller alla ska sova en time mindre. Jag kunde inte alls sova. Jag var så oroligt att min klocka ska inte vända sig själv och att jag ska försova mig så jag har bara tittat på klockan. Jag kommer att vara så trött att jag kommer att längta mig som aldrig förr för sängen!!! 

Jag ska då inte babbla skallarna på er med det att jag är super trött eller hur?
Jag hade en så där konstigt skönt dag igår. Efter jobbet behövde jag göra en datatest på jobbet så jag missade mina morgon träning så jag behövde ta drn sista passet kl 16:00!
Jag satt och var lite trött av att sita på datan så jag la mig i massage stolen på jobbet och blev kvar där över två timmar. Sen lämnade jag väska. Åt en sämla för frukost/lunch och sen på träningen. Efter det så åt jag själv på Vapiano och tittade på Gossip Girl förre jag somnade. Med andra ord så blev det en Katias dag!!! Ni skulle se mig hur jag lättade efter plats för att få sätta mig och äta min sämla ifred (blyg att sätta mig och äta en enorm sämla själv!!!) 
Fattar då inte varför men det kan jag skylla på gymnastiken alla dessa mat regler som vi hade!

Nu är jag på tåget mot jobbat och kommer att stanna i Helsinki ikväll. Kan ni gissa hur mycket jag längtar efter det älskling säng på Hilton som bredar bena och väntar på mig??? Hahahaha min älskling: sängen^^

Ha en fantastisk söndag alla underbara läsare!!


Vapiano 


Längsta tunnelbana väg!

Jobb stolen 


Man vet aldrig vad man ska hitta på sin telefon då man har lämnat det ifrån sig för en endaste minut!!!
Då lägger jag ut de !!! 
Ska jag lägga andra också?


Okej en till ^^

Min sämla (drn är då den lilla, jag åt en stoooor igår)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0