Halloi

Hej mina söta läsare. Det var ett tag och jag ber om ursäkt för det. Jag har lite för  mycket att göra så jag hinner inte blogga. Jag har haft bra och lite sämre dagar. Då jag trodde att vintern var slut så kom det hittills största snö över min stan. Jag var jätte glad över det vackra utsikten men lite ledsen för att jag vill att det ska vara torr så att jag kan köra lite snabare. 

Jag ville bara hälsa lite här förre jag drar vidare. Nu sitter jag här på jobbet och allt var jätte stressigt för att ta mig hitt. Jag funderar också om jag ska åka hem ikväll eller stanna i Hotel i Luleå. 
Vi få se hur det blir^^


Min älskling i händerna på tandläkarna 



Hmmm


Marakech 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0