Har födelsedag!!!!

Ja snart eller rätt sagt den 6mars, världens bästa dag^^ ( efter den 15sep)

Jag har bara jobbat och jobbat. Vet ni vad jag gjorde igår? Jag har nu prattat i två månader om att jag ville äta semla men jag lyckades aldrig fullborda det så igår (semlans dag) for jag på favorit fickan och köpte mig 4enorma semlor^^
Jag hade en för middag, 1,5 för frukost idag och 1,5 för middag ikväll också. Jag har aldrig haft såna dagar så jag njöt till 1000! Det var så himmelsk gott att jag ångrar ingenting och har de kvar semlor imorgon så bjuder jag mig på en härligt semla imorgon för frukost (lunch och middag) förstås. 
Jag har standby imorgon men när det är slut ska jag skåla  med lite rosa för mig med mig. Lite bilder från de senaste dagar. Sov så gott alla fantastiska läsare❤️




Mums!!!



Var på besök på nya Dreamliner! 
Fantastiska måste jag säga!

Enorm!!


Ni måste titta in då ni har chansen. Det är bara att fråga och gå in om ni råkar stå nära den. ❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0