Hemma

Halloi alla underbara läsare som har varit otroligt snälla och läst min blogg fast min frånvaro! 
Hur mår ni har ni haft en bra start på månaden och veckan?
Jag mår bra och har varit hemma(ensamt). Stella har sportlov så ni kan förstå hur mycket tid hon har spenderat hemma! Non! 
Jag har haft lite att göra där för min del. 
Jag fyller år snart och som vanligt så finns det chans att inte spendera min mest älskade dag med min mest älskade människor. Det är min glamorösa livstil som jag kan tacka till. 
Jag försöker att kombinera det bäst jag kan och göra det bästa förstås. 
Jag bakade och hade en liten försnack tårta för mina älskade hemma. 


Det var min ensamt middag på fredag och kort efteråt så somnade jag framför teven :(


Så trött kan man vara och än så har jag inte vilat. Jag har sovit 4-5 timmar varje kväll och vaknat efteråt som om jag skulle ha sovit 10-15timmar. Vad är för fel på mig????


Fixade en mysigt frukost tidigt på morgonen så jag kompenserade mig för min sovande framför teven.


Här kommer det lilla hjärtans tårta som var bara försmak för det som kommer!


Och mina favoriter: kardemummabulle med fräsh kardemumma från Dubai som jag själv har skalat varje en frön! Dem smakar bättre än de ser ut, det kan jag garantera<3



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0