Så mysigt

Just nu siter vi på Joe & the juice med hella jobbar gänget och njuter av goda mackor, juice och musik. Vi tar bara emot det goda och njuter, mmmmm^^

God dag mina underbara läsare, hur har ni det?
Jag sov som ett bebis och sov hela 11 timmar. Idag känner jag mig som nyfödd ^^
Det är många som tittar in här men skriver inte:( jag skulle vara jätte glad om ni kunde lämna ett litet kommentar så att jag ska få lite feedback om hur ni finner min blogg, är det intressant eller tråkigt, tycker ni att jag skulle uppdatera om andra saker och vad skulle ni föredra att jag skulle skriva om. Vad vill ni veta?

Så igår var jag på Yoga och då kom det 4 GUDAR!!! Det är bokstavligen sagt 4 Gudar. Jag hade på mig min minsta bixor och då vi skulle böja oss så kändes det som jag satte arslet på de nya ansikte. Hahaha de måste ha uppskatat det och tyckt att det var sexy men jag kämmdes som bara det. Denna tid brukar det vara tumt och jag förväntade mig aldrig New blood on the floor. Ja ja de hade kull så man måste bara smilla åt det. Jag måste säga för min försvar så att jag kan må lite bättre att jag är i fantastisk form och gjorde allt perfekt och är smalast med alla 6pack fram på maggen!!! Kanske det var det de tappade hakan efter:-)

Nu ska jag ta och ringa mammis och höra hur de mår så vi hörs lite senare min älsklingar ❤️





Min älskade Mood❤️


Se ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0