Vet ni ,idag fick jag veta att mina älskade sämlor är helt slut och sista var på söndag:(
Jag åt min sista sänka på lördag tror jag! Jag är helt förkrossad för att jag tog inte en stor och tog en liten en! Hur kunde jag!!!!

Ja ja nu till det som är mindre intressant. Jag var i Helsinki och sov i min älskade säng och badade i min älskade badkar. Idag åt jag deras underbara laktosfria mat och njut! Imorgon kommer jobbet att erbjuda oss nytt mat och jag hoppas verkligen att den här gången ska det finnas något som jag kan också äta! Siktar på laktosfri mat och pescetarian mat! 
Idag var jag på yoga och jag kan säga att jag längtade så mycket att jag började värma upp redan på vägen. Älskar yoga!!! 

Imorgon blir det tidigt så nu ska jag lägga mig ner och sova. Sov så gott mina älskade läsare, vi hörs imorgon<3

Bjuder på bilder som jag hittade i ipaden 






Janna!!!


Hahaha vad hade jag för färg? 






Himlen från hemma<3



Mamma<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0