Älskar

Hur mår mina läsare?
Det var lång dag igår och jag hann inte blogga. Jag kom sen och det var tidligen fredag som jag hade totalt missat så jag mötes ut av miljon unga festande människor på gatorna. 
Jag hann fixa naglarna vilken jag älskar för att de var alldeles för stora och fulla nu! Jag köpte min mat och nu är jag på väg till jobbet. Igår reste jag med en älskling kollega och jag skrattade från 13:30 till 23:00 
Jag njuter av värmen som just nu är +23* och hela Stockholm har klädd av sig! Jag vill också men jag ska titta bara på solen för nu så en dag ska jag också njuta. 
Konstigt att mina medarbetare läser mina tankar. 
Älskar de, bokstavligen så älskar jag de. 



Vill åka hem och njuta av det goda!

I brist på bilder så fick ni en gammalt bild, sorry 


Vist är det så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0