God morgon!

Goooood morgon alla underbara!

Min dag har startat vid 03:30! 
Helt slut för att igår kväll kom min allergi i fullt fart! Jag känner mig bakis och jätte trött, ögonen kliar och näsan rinner samt kliar det i halsen. 
Jag tog en liten promenad igår före sängen så sen kunde jag inte somna och det tror jag för att det blev för mycket pollen. Idag ska jag försöka glömma mig undan folk back i cabinet så att jag kan myssa och snyta mig i fred. Hoppas det blir bättre i luften för att det är min ända schans att må bättre. Nu ska jag kliva av tåget så jag önskar er en fantastisk lördag och ta hand om er. 
Saknar så enorm mina söta och älskade dotter och mammy att det gör ont. 






❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0