Hemma!!!

Äntligen!
Hej!
Det var en stort omgång för att ta mig hem. 
Vaknade tidigt var på Arlanda, checkade in väskan och på väg till flygplanet ringde jobbet. Då var det bara att få be de att hämta min väska bland 200 väskor ^^
Ni kan förstå att kag väntade ett bra tag förre jag fick den!

Jag kom nyss hem och man kan säga att det tog mig bara lite längre tid att ta mig hem och jag kännade lite slang på vägen hem. Nöjd? Yes!
Nu är jag hemma och måste tvätta kläder så jag kommer att vara vaken ett bra tag. Det blir inte så tidigt incheckning imorgon så jag kan sova till 10:00!!!
Jag sov ingenting inatt fast jag la mig jätte tidigt. Längtade att komma hem så jag la mig kl22:45!
Kunde inte somna så kl04;00 satte mig på sängen (matrasen) och grät!
Jag är övertrött så jag skrattade hela dagen som en knäppis! 


Nu ska jag se på Vampires och invänta tvätten. 

Sov så gott och vi hörs imorgon ❤️❤️❤️


Igår var jätte kull och jag hade jätte trevligt! Tack Monika ❤️




Här vinner Monika hörlurar!


Och här är de!


Sushi var gott som förrätt!



Min mat var inte så gott men resten som inte var vegetarianer fick bra mat!

Atmosfären var jätte bra!




Spoooki





Jag heeeeeeemmaaaaaaaa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0