I love them so much that it's hurts living them behind!

Morning my world! 
Hur mår mina fantastiska läsare? Jag är jätte trött med jätte ont i huvud. Antigen är det vädret eller är det min trötthet. Jag har inga ord till hur jag mår men jag måste kämpa vidare så att jag kan må bra senare. 
Idag när jag vaknade var det lika kallt som om det skulle vara höst och det gav min ledsna tankar. Ska det verkligen  bli sånt väder nu???
Jag var och kramades en liten tag med Stella och mammis men det varade så jätte kort att det bara gjorde mig ledsen. 
Jag vill spendera mera tid med de och vara där då de behöver min och då jag behöver de. Jag vill bara della med min kärlek till de och ta deras kärlek också. Det känns som om att idag kommer det att vara en kämpigt dag för mig. 
Nu ska jag försöka att läsa lite i min spenande bok så jag ska lämna er men först vill jag önska er en fantastisk dag och att ni ska lysa istället för solen av kärlek och glädje!
Ha en fantastisk dag^^










Så många tagningar gör Stella. Hahahaha


Glass hos mamma!!! Det var så gott men jag glömde ta bild på tårtan. 


Gott middag blev det också med fantastisk sällskap. 


Det fick jag av min älskade dotter ❤️❤️❤️. Tack mitt allt, jag älskar dig oändligt mycket❤️❤️❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0