My heart will go on!

Morning world!

Hur mår mina älskade läsare?
Jag var så jätte trött första dagen på jobbet efter den långa vilan att jag försöker föreställa mig hur jag kommer att må efter (om nu det blir aktuellt) min semester. 
Jag hoppas att jag kommer att vara piggare men nu har allt medicin påverkat min kropp. 
Sov som en stock och hade svårt att vakna. Blev väckt så jag är redan på väg mot jobbet. Jag köpte min kaffe och croissant samt mina älskade frallor som ska ätas under dagen. 
Längtar redan efter kvällens säng: Hilton!
Stockholm har blivit grönt och med det har min allergi blivit starkare. 

Kollegorna jag ska jobba med idag är så roliga och trevliga att jag är på jobbet 1,5 timme iförvägg! 
Just nu är jag så hungrig att jag funderar om jag ska ta lite sushi på Arlanda. Det var länge sen sushi så jag tror att på tisdag ska jag göra lite East besök och äta och dricka gott. Måste ringa min kompis för att vi skulle träffas nu på måndag med det blev ändring i schemat så jag måste träffa han på tisdag. Hoppas verkligen att det blir någonting av det för att jag blev jätte sugen just nu på East! 

Ha en fantastisk söndag mina älskade läsare. Älska varandra, vissa för varandra eran kärlek och ta hand om er och de ni älskar!

Fick se den här skylten och blev lite inspirerad: 




Saknar min älskling och hemma:(




Syns att jag mår inte så kry ^^


Gott med croissant !


Det är trångt idag på Expressen 


Super dålig bild från Palermo! Det var jätte vakert där men jag tog inga fler bilder.


Smyg fottade Stella!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0