Nice!

Hej alla underbara! 
Glad 1 maj!
Hur mår alla läsare och vad gör ni idag?
Jag hade jätte trevligt igår men la mig lite tidigare än vad jag hade tänkt. Jag var jätte trött och kunde inte riktigt vara mig 100%. 
Idag har jag ladat med glädje och sol så idag har vi varit runt och tittat på 5miljioner människor som firar och jobbar inte. Det är nästan skrämande hur många har bestämd sig att gå ut och ha kul på en och samma dag. Alla kaféer och Restauranger är propp fulla med maximalt människor som kan rymmas på denna plats. Vi åt en fantastisk frukost och sen dess är vi runt och tittar och har kul. Vi tog med oss lite provianter för vägen och just nu tog vi en paus på en kaffe. Nu ska vi vidare till stranden för att ta en bord vid havet så att vi kan njuta av middagen maximalt och för att utvika alla dessa människor. Man måste tänka smart här annars det kan ta flera timmar före man har tagit ett bord för att äta. 


Det bjud de på igår kväll efter maten!


Våra provianter :-)


Mmmmm


Så glada!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0