Vad hände?

Hej alla underbara läsare! Hur mår ni, vad har ni för er idag?

Jag mår si sådär! Jag hade jätte konstig känsla igår kl21:30. Det var som att någon slog mig 2 gånger på huvet med en hammare. Kändes som om jag skulle svimma men sen så passerade det och idag vaknade jag som om jag har druckit tills nu och är enormt bakis fast det ända jag drack igår var massor med vatten. 
Vad händer? 
Jag funderar om det är någonting mes operationen att göra. När jag strecker på mig så drar det på höger sidan och kroppen själv kräver av mig att sträcka på mig just efter operationen. 
Nån som förstår eller hat haft det liknande? Hör gärna av dig så att jag kan förstå vad som händer med mig. 
Bakis tjejen är på väg till jobbet så nu ska jag säga: ha en underbar dag och ta hand om er. Styrke Kramar till er alla❤️❤️❤️


Min spökiga hotelrum!

Jag njöt och sov som en babys medan alla andra tyckte att det var läskig!


Bästa solnedgång!




Längtar!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0