Cozy Halloween!

Halloi alla fantastiska läsare! 
Hade ni bra Halloween?
Jag hade det underbart!

Som jag skrev tidigare lagade vi mat bredvid varandra med mommys, pratade, skrattade och hjälpte varandra. 
På eftermiddag kom hela familje så vi satt oss och hade en fantastisk middag med mycket skrat, gott sällskap och mat och dans förstås! 
Miche stod för underhållningen den här gången. 
Efter middagen barnen forr på fest och vi vuxna stannade kvar och fixade middagen med tillhörande efterrätt. 
Senare på kvällen jag och syran fort ut på Halloween party som var en av de bästa hittills. 
På värn ut från diskot påträffade vi massor med poliser och vägen var avspärrat pga att en idiot hade dödat en kille som de inte ens kände varandra. Då brött jag ihop och tills jag fick veta vem det var hade jag nästan gått knäpp!!! 
Det är så tragisk att jag kan inte slua tänka på det och har blivit ennu mera deprimerad!!!

Nu ska jag jobba så ta hand om er och vissa eran kärlek meddan ni kan! 





















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0