On my way (again)

Hej alla fantastiska läsare!
Hur mår ni? Vad gör ni?
Jag är på väg till Teneriffe ska sova där och ska flyga propeller Binter. Skoj blir det. Har faktiskt längtar för någonting sådant. Jag är överlyckligt nu och kunde inte riktigt håla mig att sova länge än så här. 
Igår var jag och tränade och jag tänkte på hur mycket energi jag hade på min första träning på en helt vecka. Det är tufft att få göra som man vill då man pendlar! 
Det blir det bästa av det sämsta.
Har funderat mycket på livet och jag tror mig vet vad jag vill men jag vet inte hut jag ska börja med mina planer. 
Jag har upptäckt också att jag är lite förr bekvämt med det jag har just nu. 

Jag har en lång resa framför mig (både nu idag och framtidens resa) så jag måste lära mig vara tålmodigt och lära mig slappna av!

Ha en underbar fortsatt dag alla fantastiska och vi hörs!



Sallaten från Piteå och sallaten från Stockholm(stort skyllnat på både smak och utseende, storlek, pris och allt!!!!)


Gud vad den var otroligt god!!



Min vakra lilla älskling❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0