Hemma!

Halloi alla fantastiska läsare! 
Jag är hemma!!! Jag njuter av att vara hemma. Jag satt igår hela natten och tittade på gamla bilder och filmer som jag längtade av att se och var vaken till kl07;00! 
Jag behöver inte säga hur jag mår idag hahahaha!!! Nej jag skojar bara!!! Jag mår jätte bra idag. I skrivandes stund är jag hos mamma fixat till max men har ingen lust av att gå ut här i den dumma stan! Jag ska ut i Stockholm men inte idag. Vi åt min favorit mat dricker en dyrt Grekist vin och njuter av livet. Trivs med så mycket kärlek runt omkring mig och av min ledighet. Ikväll ska jag se på masor av filmer, dricka vin och bara njuta. Älskar då jag kommer hem och det luktar nytvätt, tända alla ljus hema och elda!!! Jag kan aldrig lämna mitt hem på grund det. Just nu så saknas det bara snön! Man kan verkligen slappna av hemma hos mig och glömma alla problem och världen ute! 

En gammalt bild!!!! Hahahaha Gud vad ung jag är men inte oskyldigt!!!!






























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0