It hurts

Halloi alla fantastiska läsare! Hur mår ni?
Jag mår bra! Jag hade fantastiska två dagar med mina kollegor som gjorde mig lite gladare. Vi skrattade enormt mycket vi tittade på konstiga människor samt att vi hade jätte trevligt på kvällen för att vi kunde sätta oss ner och prata i flera timmar före ens vi behövde gå upp och sova. Älskar Helsinki för deras fantastisks säng och mat! 
Jag vill ditt hela tiden! Jag ska se om jag blir skickat där idag också. 
Som ni hör så väntar jag på jobb men förre det måste jag göra någonting åt min lilla rumpa så att jag kan latta mig två dagar hemma utan dåligt samvete!

Jag var jätte konstigt och hade en onormalt blod tryck och idag jag känner av den igen! Hopad verkligen att jag blir bättre utan att jag måste besöka läkare. Alla lediga dagar måste jag göra någonting så där konstigt och jag orkar verkligen inte! Jag vill stanna hemma och fixa lite där istället. Snart ska jag stiga av så jag önskar er en fantastisk dag alla underbara! 













Och det är jag som gör lite Yoga på stranden !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0