Klart

Halloi Mina underbara läsare! Hur mår ni och vad gör ni? 
Jag mår bra och har precis kommit hem efter en underbart mini semester! 
Jag har inte sovit inatt och jag mår jätte dåligt just nu. I skrivandes stund sitter jag på Kalax och väntar på att gå in på flyget. Jag ser fram emot att få åka till Stockholm för att få vara borta härifrån för att kunna andas! Jag vet att det låter konstigt men med tanke på det som händer just nu så tycker jag att jag behöver mina kompisar och att gå ut i Stockholm. Jag måste börja träffa andra människor som kan lada mig med positiva tankar och kärlek! Det är så konstigt att det ända jag vill är kärlek och närhet och det ända jag få är ilska ,taskiga orättvise ord, och massor med otrevligheter som för mig att tappa greppet om livet! 
Jag orkar inte! 
Jag ska träffa min bästis på Arlanda så att jag kan börja andas ut och pratta ut. 
På tal om ingenting så köpte jag en jätte bra bok igår som jag längtar att få börja läsa och bara försvinna borta från verkligheten. 

Nu vill jag önska er en fantastisk lördag för att det är just detta jag kommer att ha. Jag ska då ta och extra lyxa mig idag (för att det är det jag förtjänar) med gott mat, kompis, kärlek och bio!
 A girl got to do watt a girl got to do! 
 
Ha det så gött och här kommer det några gammal bilder för att jag har inga bilder på i-paden!










Som jag ser just nu! Men snart ska jag fixa mig och göra Stockholm!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0