Pass out!

Godmorgon alla fantastiska läsare!

Hur mår ni, vad gör ni en fredag som detta?
Jag gick och la mig jätte tidigt men hade jätte konstiga drömmar, och kunde inte sova. Det kändes som om någon förräd mig och att någonting in i mig dog igår natt!!! Vad fan var det!?!?!

Jag for på träningen med tårar i ögonen för att det kändes som någonting är jätte fel och jag svimmade på träningen!!! 

Det togg två sekunder att komma tillbaka men jag såg tränaren registrerade det och kom till mig. Jag var vitt som handduken och mådde apa!!! 
Det ska vara normalt all svimma för sekunder i min sport då man har ingen kraft och då man har inte sovit men det är då första gången för mig och det kändes jätte obehagligt!!! 

Min tränare skrattade bara och tyckte att om jag skrattar själv då är det ingen fara med mig. Det instämmer jag faktiskt och därför jag fortsatt att träna. Nu är jag på väg att äta och invänta min Standby! 
Jag ska då se på Californication medans jag väntar. Jag tror att jag är den kvinnliga varianten av Hank Moody!!! Fast utan all sex!!! Hur jag känner och upplevel världen och att det är bara mig det händer saker fast man menar bara väll, ja vad mer ska jag säga!!! 
Hahahaha kanske måste jag flytta till LA för att få hans sex upplevelse också, eller vad säger ni? 















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0