Tisdag!

 Hej alla fantastiska läsare! 
Ber om ursäkt redan nu att min blogg ser ut så som det gör och att jag kan inte lägga bilder på men det hela beror på att I-phone har haft dåliga (sämsta) uppdateringar och har inte lyckats fixa det än! 
Hur mår ni? Har ni det bra i det vakra hösten? 
Jag har mycket att berätta här i bloggen men tycker det är riktigt trist då man kan inte utrycka sig som man vill med bilder och sånt. Jag försöker att bygga up mig så jag har lite tufft just nu. 
Hösten är här och det är jätte vakert och det gör mig bara ledsnare än vad jag är. Jag vill ändra på många saker och jag vet inte hur jag ska börja. Jag vill ändra på allt. Jag tror att jag börjar från mig. Jag har insett att jag har förlurat mig i det hela till att vara någon annans och att tänka på denna någon. Jag tycker inte om denna människa jag har blivit. Jag är ensam!!! Inte nogg med detta men igår så pratade jag med mammis och hon sa att hon besökte akuten mitt på kvällen ensamt med misstankar att hon hade fått hjärtinfarkt!!! Jag vet inte hur ni känner för erat föräldrar men skulle det hända min älskade mammis någonting så skulle mitt hjärta brista och jag skulle dö!!! Jag orkar inte gråta mera sen igår. Jag har bara tittat upp i taket i mörket och gråtit!!! Nu ser jag ut som om mina ögon ska proppa ur deras plats och som om jag hade druckit hela Stockholm!!! 

Jag har inte heler någon att prata med så jag måste alltid klara allt själv. Var är alla då man behöver de!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0