Happy!!!

Hej mina underbara läsare!
Hur mår ni och vad gör ni?

Jag mår jätte bra och känner mig mycket bättre än vad jag var föra veckan. 
Imorgon är det det absoluta bästa dagen i mitt liv, det är älsklingens födelsedag❤️
Jag älskar henne så mycket att jag dör för henne. Jag kan tyvärr inte kunna vara där imorgon så vi firade henne igår. Jag hoppas att hon saknar mig inte alldeles för mycket. Jag vet att jag kommer att vara jätte ledsen och besviken att jag kan inte pussa och krama henne imorgon och gratta henne på morgonen. 

Jag har tränat och ätit jätte, jätte gott föra veckan och allt detta har get mig en enorm kraft samt glädje med vilken jag längtar för nästa dag då jag ska iväg och känna vinden i ansiktet och håret och sen avsluta med en underbar Yoga! 
Älskar känslorna efter att jag har avslutat en sådant dag!
Bilderna nere är från min nya favorit plats på jorden!!! Jag längtar tills nästa dag för att prova något nytt. 
Här kommer det lite bilder från det godaste Vegan/Vegeterian platsen i stan! 



Vegan sallad!! 🔝
Blåberg, banan, mandelmjölk, äpple och agave!! ⬇️




Laxpudding med deras fantastisk goda sallater!



Vegetarians sallad med spenatomelett!!!
Det var dagens mat det! Jag funderade på att ta med mig en annan mat för jobbet men man blir så mätt så jag vet inte om jag skulle orka ikväll!  

Undrar vad de ska ha efter imorgon då jag kan äta igen!!  

Här kommer blandade bilder:


Igår!


Inte lite va??? Jag är så nöjd!


Det är Paris!!! 


Ni kan se turnet lite åt vänster och nästan högt upp på bilden.


Stella tränar på mig!!!!


Hahahaha!!! Love this one!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0