Hotell, motell all off the year!

Hej alla glada!
Hur mår ni vad gör ni?
Jag ska strax upp och göra mig klart för jobbet. Älskar denna Hotel i Umeå. Jag sover gott här och mår bra för att allt finns bara under och lite åt vänster. 
Har inte mycket att berätta idag men jag ville bara kolla in och önska er en fantastisk onsdag! Jag är så tagat för att jag ska cykla, jag vet jag sa det tidigare men det pasade inte riktigt med tiderna och jag tog så många träningsplagg med mig till Stockholm just för att träna men så blir det inte. Ni på torsdag eller på fredag morgon!! Jag ska uppdatera lite oftare så att ni hänger med! 
Nu ska jag hoppa in i duschen så att jag kan hinna med en Espresso före jobbet❤️




Min älskling och jag!!!


Jag vill tatuera en sådant så jag ska boka lite tider!!! Vad säger ni??? 
Ja eller Nej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0