Söndag den 07/09/14

Halloi alla underbara läsare!
Hur mår ni, vad har ni för er en så underbart söndag?

Jag var så ordentligt igår att jag måste känna på pulsen!! 
Jag kom tidigt till Stockholm och hjälpte  en liten stund med att fixa små saker till festen sen åkte jag till träningen och lämnade alla dessa glada och festande människor kvar på festen. Jag tränade, kom tillbaka till festen hälsade alla åt middag(ensamt) och la mig för att sova kl 20:00!!!! Det var tufft det att gå och lägga sig en lördag kl 20:00!!!
Jag söv till kl 04:00! Jag tror att jag låg vaken några gånger och var jätte rädd att missa klockan för att jag hade örönproppar i! Tittade på telefonen och försökte att lugna ner mig så att jag kan somna om. 
Nu är jag i gång och på vägen till jobbet träffade jag på alla dessa festande människor som var ute och hade kul en lördags kväll. 

Nu ska jag önska er en fantastisk söndag. 

Jag ville skriva av mig så jag har skrivit en lååååång inlägg angående hur jag mår just nu (och jag mår ingen vidare) pga saker som händer nu i mitt liv!!! 
Men jag vet inte om jag turs lägga upp det! 



Jag var på båten och njut av livets eller havets gooooooda. Älskar denna mat och jag vill göra om och om och om igen det!!!! 


En dag i Piteå med våran sushichef!!! 
Han är duktigt!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0