Test!

Halloi!!! Nu har jag uppdaterat med den nyaste iOS 8 och det fungerar inte att blogga längre. Jag måste vänta på Bloggets uppsdatering så att jag kan fortsätta att blogga. Jag försökte två gånger hittills och det är omöjligt. Jag mår bra och snart är det semester igen. Jag var planerat lite gott för mitt hjärta och sinne så jag längtar faktiskt. Jag vill bara försvinna ett tag och njuta av ledigheten. Jag kan tyvärr inte lägga bilder för att knappen för att göra det är borta så tills dess har ni bara min text. Jag ska vidare men jag önskar er en fantastisk söndag alla underbara läsare och vi hörs. Hoppas att de ska ha uppdaterat Blogget tills des för att jag kommer att befinna mig på jordens vackraste plats så jag vill visa många bilder här! 

Puss puss❤️ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0