Gothenburg

Hej alla fantastiska läsare❤️
Hur mår ni, hur hade ni påsk?

Jag har jobbat men det var super jobb med de mest fantastiska kollegorna och var ute med bästis så min påsk var relativ fantastisk. 
Man bara blir ledsen av att se alla bilder som man saknas från. 

Nu är det söndag och jag är på väg till jobbet, har sovit i 10 timmar och känner mig ändå väldigt tröt?!!! Vad är det med mig?
Varför mår jag så där? 

Jag ska ta en trippel espresso så att jag kan vakna och fortsätta att jobba. Jag har längtat att få åka till Göteborg så nu har jag fått äntligen fått Göteborg. Jag lovar att njuta varit sekund av att vara där. Man måste ju komplettera sämre med bäst eller hur. 

Hörs sen, ha en fantastisk söndag och njut av påsk helgen så länge det varar. Pussa, krama och älska era kära och nära❤️
 



Eho, ser ni mig? Ensamt på påsk i 4timmar på gymmet???!!!


Stockholm 


No filter på väg hem med bästis från Vapiano



Hahaha det är upp till bevis idag! 

Ha en fantastisk fortsatt dag min underbara läsare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0