Nästan slut....


Hej alla fantastiska läsare! 
Bilden uppe är min lunch! 
Jag fick gröt hos Per och nu är jag iväg på väg hem så jag måste gotta mig lite. 
Det känns tufft och jag måste ta mig i kragen och göra något åt det faktiskt. 
Det är tufft som idag och föra och förr förra och förr förr förra gången att komma hem en eftermiddag och dagen efter ska jag vara på väg igen mot jobbet med nästan tora kläder.
Jag ska inte gnälla men jag har bara lite tufft just nu. Mina älskade kollegor gör det möjligt att orka, utan de kunde inte detta ha gått. Bästis min är min gåva från ovan❤️

Nu ska jag njuta av en timmes relax (sova på flyget)



Min frukost i Göteborg för att den är det bästa lilla sak som man kan sätta i magen för att träna på. Jag kan inte äta och springa. Jag vet att det är många som delar min åsikt om detta. 



Detta var min lunch efter träningen (överdrivet gött) 
Sen åt jag mat till er som tror att det var hela lunchen. 


Utsikten var fantastisk


Fantastisk 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0